Μαύρο Ρόδο: Ανατρεπτική εξέλιξη για την Κασσιανή!
Μαύρο Ρόδο: Ο Θεοδόσης φέρνει ένα φάκελο στην Κασσιανή. Αυτή ανοίγει τον φάκελο και βγάζει μια φωτογραφία της καμιά 20ριά χρόνια πριν, με κοντό μαλλάκι με τούφες χρωματιστές, σκουλαρίκια στ΄ αυτιά και τη μύτη, πέτσινο μπουφάν… Διαβάστε πρώτοι στο epeisodia.gr όλα όσα θα δούμε και όλες τις εξελίξεις από τα επόμενα επεισόδια της σειράς του Mega Μαύρο Ρόδο.
Μαύρο Ρόδο: «Θυμάσαι τι έκανες στα Εξάρχεια;»
Η ανατροπή για την Κασσιανή έρχεται στην τελευταία σκηνή του επεισοδίου 75:
Η Ελισάβετ με το Σαράντο στο ναό.. Φαίνεται ταραγμένη, τσεκάρει με το βλέμμα για να δει αν είναι μόνοι και εξομολογείται στον Σαράντο τον εφιάλτη που έζησε από τον πατέρα του:«Σαράντο, αυτό που συνέβη στον πατέρα σου ήταν θέλημα Κυρίου. Εκείνο το βράδυ της εξαφάνισής του, ο πατέρας σου προσπάθησε να μου κάνει κακό. Ευτυχώς δεν μπόρεσε, ήμουν πολύ μικρή και αδύναμη μπροστά του. Φαινόταν αδύνατον να γλιτώσω από τα χέρια του κι’ αυτός όλο και πλησίαζε, είχε φτάσει πολύ κοντά. Όμως ο Θεός μερίμνησε και κατάφερα να ξεφύγω. Δεν ήξερα που να πάω και έτρεξα στο μοναστήρι. Ήρθα, κρύφτηκα και από τότε έμεινα εδώ, στο μοναδικό μέρος που νιώθω ασφαλής.»
Ο Σαράντος της λέει πως ντρέπεται για λογαριασμό του και πως ήταν ο πατέρας του.
Ο Παναγιώτης παρακολουθεί την Αλεξία που τον αντιλαμβάνεται από τον αντικατοπτρισμό στο τζάμι μιας καφετέριας. Εκνευρίζεται αλλά προσπαθεί να μην το δείξει, συνεχίζει δήθεν ανήξερη, και κάθεται σε ένα τραπεζάκι που είναι μόνη της μια κοπέλα. Ο Παναγιώτης κοιτάζει κρυφά την Αλεξία με ανακούφιση και φεύγει…
Τελικά η Αλεξία καταφέρνει να φτάσει στο ξενοδοχείο που είναι ο Βίκος. Η Αλεξία τον κοιτάει αμίλητη, εκείνος σκύβει και την φιλάει, ίσα που αγγίζει τα χείλη της:«Την μητέρα σου την αγάπησα πολύ! Κι εσύ της μοιάζεις… » Κοιτάζονται, ύστερα ο Βίκος απομακρύνεται και η Αλεξία βγαίνει από το δωμάτιο ταραγμένη.
Ενώ, Βίκος και Αλεξία δίνουν το πρώτο τους φιλί, ταυτόχρονα ο Μπόγρης αποφασίζει να ανοίξει πόλεμο στο Σταυρίνο, προκειμένου να τον εκδικηθεί.
«Σήκω και πήγαινε με τους άλλους που γελάνε πίσω από την πλάτη μου με το ρεζιλίκι που μου έκανες, που σου βάλανε λόγια για να κάνεις ξεφτίλα τον αδερφό σου. Σ’ αυτούς να πας τώρα να σε στηρίξουν, γιατί για μένα τέλειωσες!
Όλοι τους περίμεναν ένα καλύτερο αύριο, και δεν θα το δουν ούτε με κιάλια επειδή εσύ με εξαπάτησες! Μ’ έκανες περίγελο μέσα στο μοναστήρι γιατί κάποιοι κατάλαβαν τι συνέβη. Από δω και πέρα να δω όμως, τι μάγκας θα είσαι; Γιατί από μένα δεν θα ξαναπάρεις μια!
Τέρμα οι καλοσύνες! Τράβα να σε ταΐσουν και να σε ποτίσουν αυτοί που σε ορμηνέψαν, να το παίξεις μάγκας!»
Εν τω μεταξύ, η επίσκεψη της Ελισάβετ στο μοναστήρι, την κάνει να αναθεωρήσει ότι πίστευε μέχρι σήμερα.
Επίσης, ο Θέμης φεύγει για Γερακιανή προκειμένου να δηλώσει στην Κασσιανή ότι δεν έχει σκοπό να κάνει πίσω:«Η Ηγουμένη μού τα μασάει και θα πάω να τα πούμε από κοντά ένα χεράκι. Θέλω να είμαι εκεί με το που θα ανοίξουν οι πόρτες του μοναστηριού, να τα πούμε με την Ηγουμένη έτσι όπως πρέπει.»
«Η συμμετοχή μου στο διαγωνισμό έγινε με όλες τις νόμιμες διαδικασίες, όπως ορίζει ο κανονισμός. Η Κασσιανή δεν έχει δικαίωμα να ακυρώσει την συμμετοχή μου, γι’ αυτό μου ζητάει να αποσυρθώ οικειοθελώς. Υπάρχει περίπτωση να καταθέσω τόσο εύκολα τα όπλα;»
Τέλος, κάποια στοιχεία από το αμαρτωλό παρελθόν της νέας Ηγουμένης βγαίνουν στο φως. Ο Θεοδόσης φέρνει ένα φάκελο στην Κασσιανή. Αυτή ανοίγει τον φάκελο και βγάζει μια φωτογραφία της καμιά 20ριά χρόνια πριν, με κοντό μαλλάκι με τούφες χρωματιστές, σκουλαρίκια στ΄ αυτιά και τη μύτη, πέτσινο μπουφάν. Η Κασσιανή παγώνει και τραβάει ένα σημείωμα από μέσα:«Θυμάσαι τι έκανες στα Εξάρχεια πριν είκοσι χρόνια; Θυμάσαι τις κλοπές για να πάρεις την δόση σου, Ναταλία;»